Тенденції ринку automotive aftermarket такі, що поряд із зростанням великих мультибрендових складів все більше з’являється дистриб’юторів, що пропонують досить специфічні автокомпоненти в дуже вузькій ніші. Ринок вимагає професіоналів, які знають цей тип товару досконально, а й можуть забезпечити постійне наявність найширшого і глибокого асортименту. Наше інтерв’ю – з директором компанії “ЄУРО ДРАЙВШАФТС-ЮКРЕЙН” Надією Осадчою. Ця компанія спеціалізується виключно на карданних передачах.
– Надія, розкажіть, будь ласка, історію виникнення бренду EURO DRIVESHAFTS.
– Drive shaft у перекладі з англійської означає приводний вал.
Історія виникнення бренду EURO DRIVESHAFTS бере свій початок з Південної Африки, де було засновано компанію та однойменний бренд DRIVESHAFT PARTS. Компанія змогла запропонувати карданну продукцію хорошої якості кінцевому споживачеві та комплектуючі карданного валу для ремонтних майстерень на території спочатку ПАР, а згодом і всієї Африки.
Компанія активно розвивалася, і коли в Африці поступово відбулося насичення ринку продукцією бренду, відкрила свої представництва в Америці та Європі. Європейському ринку було представлено бренд EURO DRIVESHAFTS. І ось уже понад п’ятнадцять років він займає лідируючі позиції на території Європи у реалізації карданних валів у зборі та їх комплектуючих. Найсильніші позиції у EURO DRIVESHAFTS у Великій Британії, Іспанії, Польщі та в Україні.
– Які були передумови появи бренду у такому спеціалізованому напрямі?
– Поява та розвиток високотехнологічних професійних сервісів, які надавали послуги з ремонту карданних валів, диктували ринку свою зацікавленість у спеціалізованому бренді. Все більше відчувалася потреба в наявності на складі, тут і зараз, якісних комплектуючих для ремонту карданного валу, або карданних валів у зборі з урахуванням особливостей автомобільного ринку регіону. Велика потреба в наявності якісних запчастин карданного валу і стала передумовою створення компанії та бренду DRIVESHAFT PARTS, а згодом і Європі – EURO DRIVESHAFTS. Засновниками було поставлено завдання створити великі склади із наявністю продукції для клієнтів “на сьогодні”.
У результаті Європа на сьогоднішній день за споживчим попитом на продукти EURO DRIVESHAFTS займає лідируючі позиції.
– У якій ціновій ніші є запчастини EURO DRIVESHAFTS? Хто є головними конкурентами?
– EURO DRIVESHAFTS працює у дуже вузькому сегменті – карданному бізнесі. Про карданний вал ми знаємо все, і щоб задовольнити будь-які запити наших клієнтів у потрібному саме ціновому діапазоні, ми пропонуємо завжди кілька варіантів.
Ми є партнерами відомих світових виробників карданних валів, тому ми можемо запропонувати оригінальну запчастину, яка буде мати, звичайно, досить високу ціну. А можемо запропонувати й аналоги інших виробників у ціновому діапазоні суттєво нижчі. Однак EURO DRIVESHAFTS завжди пропонує лише якісний аналоговий продукт, який успішно конкурує за зносостійкістю з “оригіналом”. І якість цих часток дозволяє надавати достатню гарантію.
Тому кожен клієнт завжди знайде у нас необхідний йому продукт!
Про конкурентів. Це і оригінальні продукти, а також усі бренди та компанії, які пропонують аналогічну продукцію. Але наша сила – у гарантованій якості та широкому асортименті, який завжди є в наявності. DRIVESHAFT PARTS та EURO DRIVESHAFTS завоювали популярність та добру славу серед клієнтів у всьому світі.
– На яких підприємствах виготовляються ваші запчастини?
– Це продукція від виробників з усього світу: Німеччина, Польща, Тайвань, Італія, Японія, Китай тощо. Ми знаємо практично всі заводи, варті уваги у цьому секторі.
– Який асортимент та головні цільові ніші?
– Ми пропонуємо карданні вали та всі їх елементи: хрестовини, підвісні підшипники, шліцеві з’єднання, шарніри, півосі, ШРУСи, маточини, пильовики для легкових автомобілів, позашляховиків, вантажного транспорту, сільгосптехніки та спеціальної техніки.
Зовсім недавно ми представили новий бренд – AGRI PARTS GLOBAL. Це преміум-бренд з високим стандартом якості карданних валів та їх комплектуючих на сільськогосподарську техніку: карданні вали, труби, пластиковий захист, шарніри, вилки, фланці, муфти, перехідники, інше… Компанія “ЄУРО ДРАЙВШАФТС-ЮКРЕЙН” вперше в Україні представила бренд AG “АГРО-2019” у Києві у червні 2019 року.
– У яких країнах світу представлені ваші бренди? У яких країнах мають найміцніші позиції?
– Найсильніші позиції у DRIVESHAFT PARTS та EURO DRIVESHAFTS сьогодні в Африці та Європі відповідно чудово розвиваємося на ринках Америки. А інтернет-продажі дуже активно йдуть навіть у найскладніші з погляду логістики напрями.
– Якою є історія появи бренду в Україні? Хто був ініціатором входження бренду до країни?
– За 15-річний досвід роботи польського офісу зібралася велика база українських клієнтів, як оптових, так і роздрібних, і, проаналізувавши споживчу спроможність українського ринку та тенденції європеїзації бізнесу на території України, головним офісом було прийнято рішення відкрити представництво компанії та у нас.
– Що вам вдалося зробити за час роботи в Україні?
– За дворічний період зростання та розвитку компанії, ми, гадаю, можемо пишатися досягнутим результатом: ми працюємо з багатьма спеціалізованими професійними майстернями у сфері ремонту карданних валів та на регулярній основі поповнюємо їх склади своєю продукцією. Ми також працюємо у сфері роздрібної торгівлі для кінцевого споживача через веб-сайт компанії www.eurodriveshafts.com.ua, а також через інші інтернет-майданчики.
– У яких сегментах є клієнти бренду в Україні? Що це за підприємства?
– Наші клієнти знаходяться у різних сегментах: вузькоспеціалізовані майстерні у сфері ремонту та балансування карданних валів, машинобудівні виробництва, СТО, магазини, інтернет-магазини та роздрібні кінцеві споживачі.
– Чи є в Україні логістичний склад? Якщо так, то які його можливості?
– Якщо у кар’єрі на спецтехніці вийшов з ладу карданний вал, важливо оперативно надати карданний вал чи запчастини для його ремонту. Якщо в полі зупинилися роботи з збирання врожаю, фермер прямо з поля готовий виїхати до нас на склад або отримати деталь якнайшвидше всіма можливими способами. І таких випадків вже було багато… Наша мета – представити великий асортимент продукції та відправити потрібну деталь клієнту за першим запитом. Тому в Україні не може не бути логістичного складу з широким асортиментом продукції, яка готова виїхати до клієнта в будь-яку точку України будь-яким зручним перевізником!
– Яку схему продажу передбачається розвивати в Україні? Чи передбачається побудова дилерської мережі, які це можуть бути компанії?
– У перші два роки роботи ми працювали більше з малими підприємствами та роздрібними покупцями. Напрацьовували таким чином досвід. І сьогодні вже готові до побудови дилерської мережі, готові працювати як з українськими компаніями з продажу автозапчастин, так і з регіональними оптовиками.
– Якою є ваша гарантійна політика? Як проводиться робота із рекламаціями?
– Ми надаємо піврічну гарантію на будь-яку нашу продукцію. У разі рекламації, що трапляється вкрай рідко, проводимо аналіз причин поломки деталі за певними критеріями, виносимо висновок і у будь-якому разі намагаємось задовольнити клієнта. Навіть якщо він не в усьому має рацію.
– Яка передбачається маркетингова стратегія та рекламна підтримка бренду? Це дуже важливо задля потенційних дилерів, т.к. вони все менше хочуть вкладати зусиль у розкручування брендів у своєму портфелі.
– Основа репутації нашого бренду – бездоганна якість та прийнятна ціна. А також швидке професійне реагування менеджерів компанії на підбір запитуваного товару та будь-які інші питання. Як наслідок – повна задоволеність клієнта.
Ми постійно працюємо над удосконаленням роботи нашого сайту та інтернет-магазину, беремо участь в українських спеціалізованих виставках. І ми завжди відкриті – чому є доказом це інтерв’ю.
Розмовляв Олександр Кельм
Джерело: http://autoexpert-consulting.com/stati/avtokomponenty/11233-euro-driveshafts-yeuyon-e-ublbi-seln.html