| Проміжний підсумок: | 5,465.00 грн | 
Showing 8677–8688 of 8850 results
-  
- VW (38-32-59,5)44 E-99 шрус зовнішній 
-  
- Кількість шліців (зубів) (If), шт. – Трипоид 19 шлицов 
 Ø зовнішній (D), мм – Ширина підшипника Ø28mm
 Ширина шруса (H), мм – 76 без защиты
 Ø під трубу, мм – 57,4
-  
- Шрус карданного валу (32-94) h-55mm, LAND ROVER, діам тр70×2мм + вал, підшипник 30мм, (MSALRR) (DSP) 
-  
- Кількість шліців (зубів) (If), шт. – 16 
 Ø зовнішній (D), мм – 84
 Ширина шруса (H), мм – 166
 Довжина шліців (зубів) (Lf), мм –
 Ø шліців (зубів) (F), мм –
 Ø отворів (O), мм –
 Ø по отворам (P), мм –
 Ø під трубу, мм –
-  
- Кількість шліців, шт: 22 / 16 
 Зовнішній діаметр, мм: 84
 Висота, мм: 110
 Довжина шліців, мм: –
 Діаметр шліців, мм: 28,4
 Довжина валу, мм: –
 Діаметр під підвісний, мм: –
 Рухомий/нерухомий: –
 Труба валу, мм: –
 Труба шрусу, мм: –
-  
- Кількість шліців, шт: 19 
 Зовнішній діаметр, мм: 68
 Висота, мм: 65
 Довжина шліців, мм: 21
 Діаметр шліців, мм: 22,5
 Кількість і діаметр отворів: 4 x 8 mm
 Відстань по протилежних отв, мм: 91
 Замок, мм: SAE 74
 Рухомий
 Труба, мм: 47.7
 50.8 x 1.64
-  
- Кількість шліців, шт: 19 
 Зовнішній діаметр, мм: 68
 Висота, мм: 65
 Довжина шліців, мм: 21
 Діаметр шліців, мм: 22,5
 Кількість і діаметр отворів: 4 x 8 mm
 Відстань по протилежних отв., мм: 91
 Замок, мм: SAE 74
 Рухомий/нерухомий: +
 Труба, мм: –
-  
- Кількість шліців, шт: 19 / 
 Зовнішній діаметр, мм: 68
 Висота, мм: 76
 Довжина шліців, мм: 21
 Діаметр шліців, мм: 28
 Довжина валу, мм: –
 Діаметр під підвісний, мм: –
 Рухомий/нерухомий: +
 Труба валу, мм: –
 Труба шрусу, мм: 57,5
-  
- Кількість шліців, шт: 19 / 
 Зовнішній діаметр, мм: 68
 Висота, мм: 76
 Довжина шліців, мм: 21
 Діаметр шліців, мм: –
 Довжина валу, мм: 173
 Діаметр під підвісний, мм: 25
 Рухомий/нерухомий: +
 Труба валу, мм: 57,5
 Труба шрусу, мм: 57,5
-  
- Кількість шліців (зубів) (If), шт. – 19 
 Ø зовнішній (D), мм – 68
 Ширина шруса (H), мм – 92
 Довжина шліців (зубів) (Lf), мм –
 Ø шліців (зубів) (F), мм –
 Ø отворів (O), мм –
 Ø по отворам (P), мм –
 Ø під трубу, мм – 50
VW (38-32-59,5)44 E-99 шрус зовнішній
VW (38-33-60)48 E-98 шрус зовнішній
VW (38-27-60)48 E-98 шрус зовнішній
Кількість шліців (зубів) (If), шт. – Трипоид 19 шлицов
Ø зовнішній (D), мм – Ширина підшипника Ø28mm
Ширина шруса (H), мм – 76 без защиты
Ø під трубу, мм – 57,4
Кількість шліців (зубів) (If), шт. – 16
Ø зовнішній (D), мм – 84
Ширина шруса (H), мм – 166
Довжина шліців (зубів) (Lf), мм –
Ø шліців (зубів) (F), мм –
Ø отворів (O), мм –
Ø по отворам (P), мм –
Ø під трубу, мм –
Кількість шліців, шт: 22 / 16
Зовнішній діаметр, мм: 84
Висота, мм: 110
Довжина шліців, мм: –
Діаметр шліців, мм: 28,4
Довжина валу, мм: –
Діаметр під підвісний, мм: –
Рухомий/нерухомий: –
Труба валу, мм: –
Труба шрусу, мм: –
Кількість шліців, шт: 19
Зовнішній діаметр, мм: 68
Висота, мм: 65
Довжина шліців, мм: 21
Діаметр шліців, мм: 22,5
Кількість і діаметр отворів: 4 x 8 mm
Відстань по протилежних отв, мм: 91
Замок, мм: SAE 74
Рухомий
Труба, мм: 47.7
50.8 x 1.64
Кількість шліців, шт: 19
Зовнішній діаметр, мм: 68
Висота, мм: 65
Довжина шліців, мм: 21
Діаметр шліців, мм: 22,5
Кількість і діаметр отворів: 4 x 8 mm
Відстань по протилежних отв., мм: 91
Замок, мм: SAE 74
Рухомий/нерухомий: +
Труба, мм: –
Кількість шліців, шт: 19 /
Зовнішній діаметр, мм: 68
Висота, мм: 76
Довжина шліців, мм: 21
Діаметр шліців, мм: 28
Довжина валу, мм: –
Діаметр під підвісний, мм: –
Рухомий/нерухомий: +
Труба валу, мм: –
Труба шрусу, мм: 57,5
Кількість шліців, шт: 19 /
Зовнішній діаметр, мм: 68
Висота, мм: 76
Довжина шліців, мм: 21
Діаметр шліців, мм: –
Довжина валу, мм: 173
Діаметр під підвісний, мм: 25
Рухомий/нерухомий: +
Труба валу, мм: 57,5
Труба шрусу, мм: 57,5
Кількість шліців (зубів) (If), шт. – 19
Ø зовнішній (D), мм – 68
Ширина шруса (H), мм – 92
Довжина шліців (зубів) (Lf), мм –
Ø шліців (зубів) (F), мм –
Ø отворів (O), мм –
Ø по отворам (P), мм –
Ø під трубу, мм – 50
 
                      
                                                                                             
                                                                                             
                                                                                            










